SFF


Gå til indhold

Club info


Herunder kommer informationer fra bestyrelsen og div. udvalg, m.m.:


GENERALFORSAMLING 2017
: ..........Er afholdt !




GENERALFORSAMLING 2016
: ..........Er afholdt !



Kære medlemmer.

Sikken sommer 2014.
Jeg tror de fleste vil give mig ret i at det var en god sommer..., og længe.
Nu skal vi snart have båden op på land, måske er der allerede nogle der har fået den op.
I den forbindelse skal vi meddele at de andre klubber ikke vil give os fra SFF, adgang til den store kran.
Da vi egentlig har en andel i kranen, håber vi kan få lavet om på det, for det kan vi selvfølgelig ikke acceptere.
Som de vil have det, så skal det koste 300kr. pr. løft, eller i skal melde jer ind i en af de andre klubber, og der købe en nøgle for 200kr. som gælder 5 år.
I må gerne meddele os, hvis i bruger kranen, da vi ikke har nogen ide om hvem og hvor mange af vore medlemmer der bruger denne kran.


Klubturen 2014:

Gik i år til Dyvig. Der deltog 4 både til morgenkaffe i Sønderborg og en fin og festlig aften i teltet på Dyvig havn.

Fra kassereren:

Sørg for at vi får den nye e-mailadresse, hvis i får den ændret.
Selvfølgelig også den nye adresse hvis i flytter.

Skriv til samuelsen@bbsyd.dk
eller ring 61 34 03 09.

Husk vores hjemmeside www.sonderborgff.dk
Se den, og brug den.
Har i noget at sælge?
Send oplæg, ris og ros og meget andet i gæstebogen.
Send/se evt. billeder fra sommerturen.
Ring eller skriv til Finn på tlf: 24 25 06 07 / Holiday@mail.dk
Det er gratis.

Mvh
SFF bestyrelse



GENERALFORSAMLING 2015
: ..........Er afholdt !

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling lørdag d. 14. 11. 2015, kl. 16.00 på adressen Bromberghegnet 32, 6400 Sønderborg.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent.
2. Valg af stemmetællere.
3. Bestyrelsens beretning for det forløbne år.
4. Forelæggelse af revideret regnskab for det forløbne år til godkendelse.
5. Fastsættelse af kontingent og indskud.
6. Indkomne forslag.
Skal være bestyrelsen i hænde senest d. 01. nov. 2015

7. Valg af bestyrelse:
1. Best. medl. Bent Nielsen (kan genvælges).
2. Best. medl. Finn Johannsen (kan genvælges).
3. 2 revisorer.
4. 1 revisorsuppleant.

8. Eventuelt.


Efter generalforsamlingen er klubben vært ved lidt mad og drikke, hvorefter alle kan komme med diverse indslag. – f.eks. vise billeder fra sejlture eller meget andet.

Tilmelding udbedes senest den 07. Nov. 2015

Tlf/sms: 61340309 . Mail: samuelsen@bbsyd.dk

Mvh. Bestyrelsen.


Kære medlemmer.

Sidste år holdt vi generalforsamling hjemme hos Gitte og Bent, og det gør vi igen i år.
Vi starter med afholdelse af generalforsamling, hvorefter vi får lidt mad og drikke.

Kom nu, og vis at i skønner på det arbejde vi laver i bestyrelsen. Så tager vi måske en tørn mere.
Derfor husk at tilmelde jer.


Retur til indhold | Retur til hovedmenu